Aşağıdaki formu kullanarak hizmetlerimizle ilgili yaşamış olduğunuz müşteri memnuniyeti/memnuniyetsizliği firmamıza iletebilirsiniz.
Müşteri memnuniyeti bizim için önceliklidir. Gönderdiğiniz şikayetler kalite yönetim politikamız çerçevesinde ivedilikle incelenecektir ve tarafınıza dönüş sağlanacaktır.
Şikâyetlerin ele alınması prosesinin değerlendirmesi şikâyetçi için ücretsizdir.
Şikâyetçi ile ilgili, kişisel bilgiler gerekli olduğunda, sadece kuruluş içerisinde şikâyetin ele alınması amacıyla elde edilebilir ve müşteri veya şikâyetçi bunun açıklanmasına açıkça rıza göstermedikçe, bunlar açıklanamaz.
Şikayetin çözüm süresi şikayetin derecesine göre değişiklik gösterebilmektedir.