MassLab - Analiz ve Test Laboratuvarı
MassLab - Analiz ve Test Laboratuvarı

Müşteri Memnuniyeti

Müşteri Memnuniyeti

Aşağıdaki formu kullanarak hizmetlerimizle ilgili yaşamış olduğunuz müşteri memnuniyeti/memnuniyetsizliği firmamıza iletebilirsiniz.

Müşteri memnuniyeti bizim için önceliklidir. Gönderdiğiniz şikayetler kalite yönetim politikamız çerçevesinde ivedilikle incelenecektir ve tarafınıza dönüş sağlanacaktır.

Şikâyetlerin ele alınması prosesinin değerlendirmesi şikâyetçi için ücretsizdir.

Şikâyetçi ile ilgili, kişisel bilgiler gerekli olduğunda, sadece kuruluş içerisinde şikâyetin ele alınması amacıyla elde edilebilir ve müşteri veya şikâyetçi bunun açıklanmasına açıkça rıza göstermedikçe, bunlar açıklanamaz.

Şikayetin çözüm süresi şikayetin derecesine göre değişiklik gösterebilmektedir.

Şikayetlerinizi;

  • info@masslab.com.tr e-posta adresimize yazılı olarak,
  • 0212 909 03 80 nolu telefona sözlü olarak,
  • Laboratuvar adresimize sözlü ve yazılı olarak iletebilirsiniz.

Laboratuvarımız içerisinde müşteri memnuniyeti için istek ve şikayet kutusu bulunmaktadır.

İstek, şikayet ve önerilerinizde iletişim bilgilerinizi paylaşmanız durumunda çözüm sürecince gerekli bilgilendirmeler tarafınıza yapılacaktır.

Ayrıca Müşteri Memnuniyet Anketimize katılmak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.